Etkileyici Sözler

Seni dünler için sevmedim.dünler yaşanıp bitti.seni bugünler içinde sevmedim bugünlerde bitecek.seni yarınlar için sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek

Rüzgarın kemanını çaldığı ve damlaların pencerene vurduğu bir gecede yatağına uzanıp hayalini kurduğun ve keşke dediğin tüm güzellikler senin olsun..

Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen, yere düşen her yağmur damlasını tutmaya çalış; tutabildiklerin senin sevgin.. Tutamadıklarınsa; benim sana olan sevgimdir.

Sevgilerin en güzeli seni sevmek, Özlemlerin en güzeli seni özlemek, Ve hayatin tadı sabah kalktığında senin var olduğunu bilmek

Yeni bir aşka başlıyorum sanmıştım galiba çok yanılmışım. Bu aşkın sonunda ayrılık olacak ve yaşadıklarım geride kalacak. Geriye acı ve güzel hatıralar kalsa bile,onları hatırlamak ayrılık kadar acı olmayacak..

O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum

Layık olduğun yer seni kabul etmese bile, giydiğin gelinlik yerine kefen olsa bile, ardından gözyaşı dökenin olmasa bile, bekleme artık dönmem sana…

Aşkım yatağın, sevgim yorganın, yüreğim yastığın olsun iyi uyu bir tanem
Trkahkaha40

Leave a Reply

