Komik Msn Sözleri

Bir balik kizdigi bir baliga nasil beddua edermis?..

“insallah rakisiz rokasiz gidersin.”

Türk erkegine sormuslar: Sevisirken karinizla konusmayi severmisniz? Cevap: Ararsa neden olmasin

Sana çikma teklifi ediyorum; Aklimdan çikar misin ?

Bir kiz için erkegin evrim süreci; Sempatik….yakisikli… zeki… güçlü.. kiskanç…maço..hayvan..ayi..mal..öküz..öküüz..ökü üz..öküüüüüz..

ozaman, bir erkek için de kizlarin evrimi söyle oluyor; süt, yogurt, beyaz peynir, kasar, eski kasar

Dizilerde sigaraya içkiye özendirmek yasak ama baldiza yengeye özendirmek serbest..Hey gidiii RTÜK heyyyy

Çocukken Tarzan’i neredeyse çiplak seyrettik,Külkedisi eve gece yarisindan sonra gelirdi,Pinokyo yalan söylerdi, Alaaddin hirsizdi,Batman arabayi saatte 300 km. hizla kullaniyordu,Pamuk prenses 7 herifle birlikte yasiyordu, Red kit’in agzinda mütemadiyen sigara,Temel reisde pipo ve dövmeler vardi, Pacman haplari yutup dijital müzikle patlayip kosturuyordu…Kimse bizim nesilin normal olmasini beklemesin

Zengin parasiyla fakir karisiyla oynarmis

Kardan adam olur senden adam olmaz

dünya yansa kasari erimez

mor ve öpülesi

kaderimse cekerim yeterki ip kopmasin

HER KAsARIN SONU TOST OLMAKTIR

kayalardan kayarim yoktur benim ayarim. gerekirse kayalarada kayarim

Hayat Aslinda Basittir Zor Gelirse Bas ittir Baktin Olmuyo Has…tir.. =)

KIR KALBIMI GONLUN OLSUN,AL GONLUMU SENIN OLSUN,

BEN SIMDI BASKA KOLLARDAYIM BU DA SANA KAPAK OLSUN………

Takil bana hayatin renklensin, fazla takilma gökkusagina dönersin.

Herkesin gördügü ileti kisisel degildir

aglarsa anam aglar gerisi ninja kaplumbaglar.

Sevipte sevdigini sölemeyeni seven affetsin, sevmeyipte seviyorum diyeni Allah Kahretsin ..

gözlerine mi inanayim agzina mi inanayim, gözlerini mi bakayim, agzinami si…m…

Bir tas attim pencereye puff daddy 50cent çikti usher evde yok dedi why why ?

300 spartali iseyerek bir havuzu 5 saatte dolduruyorsa 50 truvali kaç saatte doldurur?

Azraili disi göndersinler ölümle bile sevisirim serefsizim

evliyken balayina , bekarken alayina gider.

Seni benden daha çok seveni bulursan,

Seni simdi unutmaya hazirim inan.

Seni benden daha çok seveni ariyorsan,

Bu canin ölmesini bekle o zaman!!!

Ot zayiflatsaydi inekler manken olurdu.

Bir elma neden diskoya gitmis?

Cevap: Kurtlarini dökmek için

O kadar çaliskandim ki sinavlara katilma geregi bile duymadim!

Çok yaraticiyimdir, acayip sorun yaratirim.

Napolyon’un iki bacagi arasindaki killi seyi nedir?

Cevap: Ati

Ben de browni seviyorum. Ama hayvan gibi yemiyorum :S

Sen söförsün dedin, msn adresini vermedin..

Asla bir aptalla tartisma! Çünkü ona malum olur.

Yikanan tona ne denir?

Cevap: Washing Ton

Aglarsa Anam Aglar… Gerisi Nijja Kaplumbagalar…

Geyiklerle takilan ASi vejeteryan timsah!

Beni çekemediniz!!! Fotograf makinaniz bozuk!

ya askima karsilik ver yada arkandan kosarken eskittigim ayakkabilarimin parasini ver..

Dananin kuyrugu kopmus , Artik dananin kuyrugu kopuyor demeyin.
Trkahkaha40

Leave a Reply

